Nyeste innlegg

Sider: [1] 2 3 ... 6
1
Treningsprogram / Sv: Blanding Mengde/oppkjøring - 5 dager pr. uke, 8 ukers varighet
« Nyeste innlegg av Birger Kjeøy November 06, 2013, 14:10:48 pm »
Lurer på hvordan man tilpasser dette programmet til utstyrfri løfting. Noen som har gode tips ? 
2
Treningsprogram / Sv: 8 ukers mengdetreningsprogram 3 dager pr. uke
« Nyeste innlegg av andkleven September 06, 2013, 10:28:01 am »
Hvordan utføres øvelsen isometrisk hold?
3
Treningsprogram / Sv: 12 ukers oppkjøring - 3 dager pr. uke - uten utstyr
« Nyeste innlegg av Hege A Juli 24, 2013, 09:01:43 am »
Hei!

Tror du det er muligheter for å kjøre dette som et 5-dagers-program? Altså at man slår sammen uke 1 med mandag og onsdag i uke 2, og videre slår sammen de fem neste øktene på programmet i én uke.
4
Ser ut som det er en feil i templatet når man endrer forholdet mellom med og uten utstyr for benkpress og markløft.

Har du noen formening om hvordan man best tilpasser dette programmet til utstyrsfritt?
5
Treningsprogram / Sv: Styrkeløftprogram - Oppkjøring 4 dagers, 12 uker varighet
« Nyeste innlegg av Jan E Juni 19, 2013, 12:22:26 pm »
benkpress dobbel strikk? og franskpress med hantel og strikk? hvordan utføres disse
6
Treningsprogram / Sv: Styrkeløftprogram - Oppkjøring 4 dagers, 12 uker varighet
« Nyeste innlegg av Anne MH April 19, 2013, 15:18:19 pm »
Hurra! Mange har spurt etter et 4-dagers program!
7
Treningsprogram / Benkpress oppkjøring - 5 dagers, 6 uker varighet
« Nyeste innlegg av Lars Edvin Mars 19, 2013, 21:58:25 pm »
Utstyrskrav:

- Strikk
- Skråbenk
- Hantler
8
Treningsprogram / Styrkeløftprogram - Oppkjøring 4 dagers, 12 uker varighet
« Nyeste innlegg av Lars Edvin Mars 19, 2013, 21:56:51 pm »
Utstyrskrav:

- Powerrack
- Strikker (Grønne 20-40 kg avlasting)

Specs:

- Høy mengde benkpress
- Moderat knebøy
- Lav frekvens/moderat mengde markløft
9
Treningsprogram / Sv: Edvino markløftprogram - Junior (-200 kg)
« Nyeste innlegg av Lars Edvin Februar 25, 2013, 20:47:25 pm »
skal man kjøre dette i tilegg til vanlig mengde program eller skal jeg kutte marken i det andre programmet?


120 dager siden spørsmålet kom, da kan det være dags for å svare ;)
Ikke i tillegg til markløft, som et eget markløftopplegg.
10
Treningsprogram / Sv: 12 ukers oppkjøring - 5 dager pr. uke
« Nyeste innlegg av Lars Edvin Februar 25, 2013, 20:46:28 pm »
Hei, lurer på hvordan man utfører Knebøy litt breiere - 4 sek konsentrisk ?


Du går ut litt på fotbredden i forhold til din konkurranse fotstilling, og på vei opp fra bunn teller du 1001,1002.. ca. 4 sek.
Sider: [1] 2 3 ... 6